آبشار میلاش با ارتفاع 25 متر، عرض 8 متر و مساحت 150 متر, بزرگ ترین و زیباترین آبشار منطقه رحیم آباد است که در 1 کیلومتری غرب روستای میلاش و در مسیر رودخانه میلاش قرار گرفته و از کوه بندبن سرچشمه می گیرد.

ییلاق جواهردشت (عروس دشت‌ها) در خطه سرسبز گیلان واقع شده است. طبیعت بکر، دشت‌های وسیع و سرسبز، هوای پاک و وجود گیاهانی مانند میش گوش و انواع گل‌های مختلف با رنگ‌های متفاوت از جمله زیبایی‌های این منطقه هستند.

قلعه گردن متعلق به دوره سلجوقیان ,در شهرستان رودسر واقع شده و بعد از مرمت مورد بازدید بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. باستان‌شناسان در هنگام کاوش به یک گور دسته جمعی دست یافته‌اند که نشان‌دهنده تاریخی بودن این قلعه است.

گنبد پیرمحله یکی از منطقه های تاریخی شهرستان رودسر است.

پل خشتی تمیجان با 4 دهانه,در دوره صفوی بر روی رودخانه تمیجان ساخته شده است. یکی از جاذبه‌های پل تمیجان، سنگ‌فرش بودن کف پل است. در ساخت پل از شیوه معماری دوره صفوی استفاده شده است.

کوه عروس و داماد یکی از عجایب اشکورات است که در روستای زیاز, در 41 کیلومتری جنوب غربی شهرستان رودسر واقع شده است.در شمال منطقه سی پل، کوه سنگی با شیب بسیار تند واقع شده که در بالاترین نقطه آن دو مجسمه سنگی به شکل عروس و داماد قرار دارد.

آبشار سجیران در 20 کیلومتری جنوب رحیم آباد ,در دامنه های غربی کوه سماسوس واقع شده است.

فیلم معرفی مناطق گردشگری شهرستان رودسر

آدرس مناطق گردشگری شهرستان رودسر

گالری عکس مناطق گردشگری شهرستان رودسر