بخش اسکان مرکز شامل 20 باب اتاق و سوئیت به ظرفیت 62 تخت مفید می باشد . – امکانات هر اتاق شامل تخت به ظرفیت هر اتاق ، یخچال ، تلوزیون ، کولر آبی یا گازی ، تلفن ، چایی ساز و … – ظروف در حد سرو میوه و چایی به ظرفیت هر اتاق – مواد ضروری داخل اتاق یا سوئیت با توجه به ظرفیت ؛ شامل قند ، چای ، صابون ، شامپو و دستمال کاغذی

بخش اسکان

 بخش اسکان مرکز شامل 20 باب اتاق و سوئیت به ظرفیت 62 تخت مفید می باشد .

– امکانات هر اتاق شامل تخت به ظرفیت هر اتاق ، یخچال ، تلوزیون ، کولر آبی یا گازی ، تلفن ، چایی ساز و …

– ظروف در حد سرو میوه و چایی به ظرفیت هر اتاق

– مواد ضروری داخل اتاق یا سوئیت با توجه به ظرفیت ؛ شامل قند ، چای ، صابون ، شامپو و دستمال کاغذی

ظرفیت هر یک از اتغاق ها و سوئیت ها :

– تعداد 7 باب اتاق 2 تخت به ظرفیت 14 نفر مفید 

– تعداد 8 باب اتاق 3 تخت جمعا به ظرفیت 24 نفر مفید 

– 2 باب اتاق 4 تخت جمعا به ظرفیت 8 نفر مفید

– یک مورد سوئیت دوخوابه به ظرفیت 5 نفر

– یک مورد سوئیت دو خوابه به ظرفیت 6 نفر

– یک سوئیت ویلایی به ظرفیت 6 نفر

مشولین خدمات مرکز رفاهی فرهنگیان کاشمر

اولویت خدمات دهی در مرکز رفاهی فرهنگیان کاشمر با خانواده محترم فرهنگیان شاغل و بازنشسته ( وابسته درجه یک و دو ) می باشد ؛ ولکن با توجه به اینکه درحال حاضر در سطح شهرستان موقعیت و مکان مناسب تر از مرکز رفاهی وجود ندارد ؛ ظرفیت خالی و باقی مانده نیز بنا به ضرورت به ترتیب به خانواده های معزز شهدا ، جانبازان و ایثارگران و سایر اقشار واگذار می گردد .

لازم به توضیح است فرهنگیان محترم از تخفیفات ویژه نیز بر خوردار می باشند .

مدت زمان واگذاری

– مدت زمان واگزاری اسکان جهت فرهنگیان محترم ؛ سه شب و برای سایر عزیزان فقط یک شب می باشد .

لازم به توضیح است چنانچه ظرفیت خالی در مرکز وجود داشته باشد ، جهت خانواده محترم فرهنگیان 3 شب و برای سایر اقشار 2 شب نیز قابل تجدید می باشد .

شرایط خاص واگزاری اسکان

– ارائه مدارک شناسایی معتبر ( شناسنامه ، کارت ملی یا گذرنامه ، و کارت شناسایی ویژه فرهنگیان ) از جانب میهمانان محترم الزامی است .

– رعایت صد در صد پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک در اماکن عمومی

– عدم استفاده از دخانیات در داخل اتاق ها ، سوئیت ها ، راهرو ها .

موکدا یادآوری می نماید استعمال دخانیات حتی سیگار در محیط های سر بسته مرکز و عدم توجه به توصیه ها و تذکرات مسئولین پذیرش سبب تخلیه پیش از موعد اتاق یا سوئیت می گردد .

رستوران مرکز آموزش رفاهی فرهنگیان کاشمر با غذاهای متنوع ، با کیفیت و کمیت مطلوب و از همه مهم تر مطمئن ، ارائه دهنده خدمات رضایت بخشی به جامعه فرهیخته فرهنگیان و همچنین مردم منطقه و نیز مهمانان فرهنگی و غیر فرهنگی از اقصی نقاط کشور و حتی مهمانان خارجی بوده ؛ که توانسته است رتبه ممتاز را در این زمینه در بین مسئولین و مردم کسب نماید .

دارای دو سالن مجزا ویژه خانم ها و آقایان بوده که هر دو سالن مجهز به سقف کشسانی بسیار زیبا که علاوه بر نور پردازی از سقف ، نور پردازی با دستگاه های متنوع برخوردار می باشد ؛ و اما ظریفیت تالار در ایام معمولی و غیر کرونایی در مجموع 600 نفر مفید می باشد ، و در ایام کرونایی نیز بنا به وضعیت کرونا در شهرستان با 50% ، 30% یا 20% ظرفیت ارائه دهنده خدمات متنوع و مطلوب می باشد .

سالن همایش مرکز رفاهی فرهنگیان کاشمر در شرایط عادی و غیر کرونایی و با ظرفیت حدود 300 نفر ارائه دهنده خدمات در زمینه برگزاری سمینار ها ، جلسات مختلف آموزشی و نیز برپایی برخی نمایشگاه ها و نشست های دارای مجوز بوده و در این زمینه موفقیت های زیادی را کسب نموده و موجبات جلب رضایت متقاضیان در این زمینه ها را داشته است .

ابتدای بلوار سیدمرتضی ، جنب اداره آموزش و پرورش ، مرکز رفاهی فرهنگیان

0515525038

فیلم معرفی خانه معلم کاشمر

آدرس خانه معلم کاشمر

گالری عکس خانه معلم کاشمر